Σάββατο 7 Αυγούστου 2010

Προτάσεις...κυκλοφοριακές και μή...


Αρχικά θέλω να ευχαριστήσω τον Άκη που μπήκε στον κόπο να ετοιμάσει το παραπάνω και να μας το στείλει...και ζητάω συγνώμη εκ μέρους του (μου το τόνισε) για το "επίπεδο" της παρουσίασης, δεν είναι συγκοινωνιολόγος. Πρέπει να δει εμένα να παλεύω κάτι τέτοιο...splatter situation! Λοιπόν, αφού και εγώ παραληρούσα για πεζοδρομήσεις και δρόμους ήπιας κυκλοφορίας, ο φίλος μας ο Άκης προτείνει να γίνει πεζόδρομος όπου υπάρχει γαλάζιο (μέρος της Περικλέους, μέρος της 25ης Μαρτίου, μέρος της Σύρου και μέρος της Ευρυπίδου) ενώ όπου το χρώμα είναι έντονο πράσινο προτείνει δρόμο ήπιας κυκλοφορίας (Βεντούρη από τη Μεσογείων μέχρι και την Κεραμεικού). Εγώ πάλι προτείνω επιπλέον και συμπληρωματικά πεζοδρόμηση της μιας λωρίδας της Περικλέους (και ποδηλατόδρομο και ας είναι ανηφόρα) και ήπιας κυκλοφορίας δρόμους για όλες τις κάθετες οδούς ανάμεσα σε Περικλέους και Φανερωμένης από τη Μεσογείων μέχρι και την Κεραμεικού. Και για όσους γκρινιάξουν για παρκάρισμα και κυκλοφορία...έχει σημασία να έχουν πάντα στο μυαλό τους ότι το μέρος όπου κατοικούμε πρέπει να εξυπηρετεί εμάς που ζούμε εκεί και όχι αυτούς που μετακινούνται από και προς, η γειτονιά πρέπει να σε εμπνέει να την περπατήσεις και όχι να σε αναγκάζει να την οδηγήσεις! Άποψη μου...είπαμε, εκλογές έρχονται...και εγώ μπορώ να σολάρω!